About Me

izleyiciler

Designed by fuschia
11 Ocak 2011 Salı
Gün geçtikçe heyecanımız artıyor...Bugün miniğimizin kalp atışlarını dinledik...Onun minik kalbinin bizim bir parçamız olduğunu düşündükçe içimi tuhaf bir heyecan sarıyor.Nasıl bir duygu bu...Ekrandan varoluşunu izlemek ona can verdiğimizi düşünmek dünyanın en müthiş duygusu olmalı...Bazen hala inanamıyoruz,minik bir parçamız mı olacak bizim diye soruyoruz kendimize...Bu kadar şanslı olduğumuz için binlerce şükür....
Seni bekliyoruz miniğimiz tüm heyecanımızla seni bekliyoruz....

7 yorum:

senem dedi ki...

ne kadar heyecanlı ve güzel bir bekleyiş bu böyle ♥ sağ salim kavuşursunuz inşallah bebeğinize :)
şimdiden mutluluklar sizinle olsun

fuschia dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.....

la boheme dedi ki...

bırde ılk hareketlerını hıssetmek cok heyecan verıcı.benımde besıncı ayım.bloguma beklerım.allah saglıkla sıhhatle kucagına almayı nasıp etsın.

Unknown dedi ki...

Allah tamamını erdirsin.Sizi takip ediyorum.Bu güzel haberinize çok sevindim.Başkalarının duaları hele hamileyse kabul olurmuş.benim için dua edermisin.Bende 3 yıldır çok istiyorum.sen şanslısın hakkaten.Ben 4 kez ameliyat oldum.Sevgilerimle......

fuschia dedi ki...

Sevgili la boheme,
inşallah o günleri iple çekiyorum.bloğunu mutlaka ziyaret edeceğim.Gğzel dileklerin için çok teşekkürler.

Sevgili fashion ra,
Bizde kendimizi gerçekten şanslı adlediyoruz,etraftan çok fazla haber duymuştum hemen çocuk sahibi olamamakla ilgili allah bize nasip ettiği gibi inşallah her isteyene nasip etsin.Başta sein için bu dileklerim,umarım en kısa zamanda bebişine kavuşursun,ve bizde senin bloğunda okuruz mide bulantısı haberlerini:)

allsocute dedi ki...

ayyyy oyle sevindimki anlatamam :)

fuschia dedi ki...

canımm tesekkür ederim:)

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...