About Me

izleyiciler

Designed by fuschia
4 Ocak 2011 Salı
Uzun süredir yaptığım birşeyleri paylaşmıyordum,sonunda etamin işim bitti de yayınlıyorum ohh^-^*
Epey uzun sürdü, insan kolay biter gibi düşünüyor ama farklı renkler olunca elini epey oyalıyor insanın.Ama sonuçta çok güzel birşey çıktı ortaya.
Ben bu etamin i kare kare yapılan pufidik yorganların üst kısmına süsleme için kullanacağım.Aklımda model hazır zaten,dikiş makinama kavusur kavusmaz yorganın dikiminede başlarım artık.Bu pufidik yorganları epey aramıştım netten sonunda anlatımını buldum sizlerle de paylaşıyorum yapmak isteyenler olursa diye.
Anlaşıldığı üzere minik bir bebek yorganı olacak,çünküüüüüüüüü ailemize minik bir üye katılıyor^v^*
Ailemiz genişliyor henüz çok yeni ama üç kişilik bir aile oluyoruz bizde^v^
Söylerken bile heyecanlanıyorum ^∇^Çok tuhaf bir duygu gerçekten ,henüz 5 haftalık elma çekirdeği kadar ama bu bile kalbimizi kuş misali yapabiliyor.Şu an tek dileğim sorunsuz bir hamilelik geçirip sağlıklı  bir bebek sahibi olabilmek.İşte bundan sonrada çalışmalar minik için olacak.
Şablon daki ayıcıklı kısmı henüz bitiremedim.Onu da yastık için yapmayı düşünüyorum.Bitince mutlaka paylaşacağım.Neyse lafı çok uzatmadan çalışmamaı paylaşayım ,ayrıca şablonu da ekliyorum.
Umarım beğenirsiniz.
XoXo




2 yorum:

senem dedi ki...

bu pufudukcukları yerım yerım :D
çook datluu

Adsız dedi ki...

merhaba,
bu modelin şablonu net olmadığı için işleyemiyorum.Şablonun net hali elinizde varsa benimle paylaşmanızı rica ediyorum,çünkü bizim de ailemize bir prenses geliyor... :)
şimdiden teşekkür ederim

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...