About Me

izleyiciler

Designed by fuschia
6 Ocak 2011 Perşembe
Oldum olası tarih içerikli kitapları ve filmleri çok beğenmişimdir.O zamanların tadını almak hayatlarını biraz da olsa hayalimde canlandırmak büyük bir zevk benim için.Bir de bu tarih Osmanlı hakkındaysa bana daha da ilgi çekici gelir.Özellikle Topkapı sarayını gezerken sanki o dönemi yaşayarak gezmişimdir,büyüleyicidir benim için.
İşte şimdi Osmanlı İmparatorluğunun en parlak dönemini yaşadığı Kanuni Sultan Süleyman dönemini anlatan bir dizi dün ekranlardaydı.Beklenti yüksekti,kıyafetler, mekanlar, karakterler yerine oturmalıydı,daha önce kitabını okuduğum tarihi olaylar, beyaz perdede canlandırıldığında genellikle hayal kırıklığına uğratırdı,hayal ettiğim şeyler genelde örtüşmezdi.Ama bu defa gözümü kırpmadan izledim diziyi.Herşey birebir oturmuştu.Oyuncu seçimi çok yerinde olmuş bence.Kıyafetler takılar mekanlar inanılmaz göz dolduruyordu.
Bu arada beğenenler kadar beğenmeyenler de var tabiki,daha doğrusu harem kavramının çok fazla göz önüne çıktığını öne sürenler var.Ben Hürrem Sultan ın kitabını okurken de bu sahneler mevcuttu.Yani biliyoruz ki Osmanlı da Harem kültürü bilinen birşey,ama aksi taraftan Kanuni en adaletli padişah ve Osmanlı toprakları onun zamanında en geniş halini alıyor.Bunlara da yer veriliyor dizi de,açıkçası ben çok beğendim,ve mutlaka takip edeceğim.
Bu görsel doygunlukta olan dizi den birkaç görsel paylaşmadan olmaz
XoXo





2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence de harika bir dizi. Çok görkemli. :)

MYB dedi ki...

Muhteşem yüzyıl dizisi kadar dizide kullanılan aksesuarları sevenler için taç tasarımlarını yapıyorum sayfamdan modellere göz atabilirsiniz.

https://www.facebook.com/EMADRA.aksesuar

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...