About Me

izleyiciler

Designed by fuschia
10 Ocak 2011 Pazartesi
Uzun zamandır sık sık post giremiyorum.Bu sabah bulantıları beni oldukça etkiledi.Sabah gözümü açar açmaz hatta bazen uykumda başlayıp uyanmama neden oluyor.Bu yüzden de sanırım tuhaf rüyalar görüyorum.3 ay dan sonra geçeceğini söylüyorlar umarım öyle olur çünkü bazılarında hamilelik sonuna kadar sürebiliyormuş :s
Çoğu zaman üzülüyorum düzgün beslenemiyorum ,bebek için yeterli gıdayı alamıyorum diye.
Fakat geçen hafta bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine mide bulantısı için bileklikler olduğunu öğrendim.Herhangi bir kimyasal olmadan sadece bileklikle mide bulantımın hafifleyebileceğini söyledi,bizde hemen böyle bir çözüm varsa alalım dedik.Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum,etkisinin olduça fazla olduğunu söyleyebilirim.Bünyenize göre taktığınız andan 5 dk sonra etkisini göstermeye başlıyor.Bilekliğin çalışma mantığı bileğinizdeki damarların üzerine baskı yaypıp kan basıncını düzenlemeye yardımcı oluyor.İlk günler hiç çıkarmıyordum fakat ne olur ne olmaz sürekli takmayayayım dedim şimdi çok şiddetli bulantım olunca takıyorum ,hafiflere katlanmaya çalışıyorum.Bulantıları tamamen geçirmesede hafifletiyor katlanabilir düzeye getiriryor en azından.Zorla da olsa bir iki lokma yiyebiliyorum böylece.
Eğer benim gibi sizinde ihtiyacınız olursa Eczanelerde satılıyor.Bir kaç marka varmış bu şekilde mide bulantısını tedavi eden,arkadaşım bana Sea-Band markasını önermişti ama biz Psi-band bilekliklerden bulabildik.Herhangi bir yan etkisi olmadığı yazıyor üzerinde,fiyatı ise 35 tl.Değişik renk secenekleri de var.Bulantı problemleri için ilaçsız etkili bir yöntem bence.Hatta Amerika da Oprah ın dergisindede söz edilmiş.PSi-Band ın resmi web sitesinden detaylı bilgi alabilirsiniz.
Tüm anne adaylarına kolay bir hamilelik ve bebeklerini sağlıkla kucaklarına alacakları günlerin çabucak gelmesini diliyorum.
XoXo


4 yorum:

la boheme dedi ki...

merak etme kısa zamanda sona erecektır.hayatının en enerjık ve mutlu donemıne gıreceksın.ıkıncı uc aylık donem harıka gecıyor.bulantılarımı hatırladım sayende.cok zor gecmıstı.allah sabır versın
sevgıler...

fuschia dedi ki...

Dört gözle bekliyorum o günleri gerçekten çabucak gelsin:)
Çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Hello There. I discovered your blog using msn.

This is a very well written article. I'll make sure to bookmark it and come back to read extra of your helpful info. Thanks for the post. I will certainly return.

Feel free to surf to my weblog - cheap mac makeup
Also see my site :: cheap mac cosmetics

Adsız dedi ki...

My spouse and I stumbled over here coming from
a different website and thought I might check things out. I like what I see so
now i am following you. Look forward to looking at your web page for a second
time.

Take a look at my weblog ... fake oakley sunglasses

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...